Wiosenny Las dla Decoratorium

Skrzynia na Media-live dla Decoratorium

W sobotę miałam przyjemność prowadzić dla was transmisje na żywo w naszej grupie DecoArt Polska i chciałam wam pokazać efekt końcowy naszych zabaw. Moja skrzynka prezentuje się cudownie i czeka na nowe media.
On Saturday I had the pleasure of running live broadcasts for you in our DecoArt Polska group and I wanted to show you the end result of our games. My box looks wonderful and is waiting for new media.




 Dziękuje wam wszystkim za towarzystwo, mam nadzieję, że bawiliście się dobrze, a tych którzy nie uczestniczyli w transmisji zapraszam do naszej grupy o tutaj, gdzie możecie się dzielić swoimi pracami stworzonymi mediami DecoArt i koniecznie pokażcie swoje skrzynki !
Thank you all for your company, I hope you have had fun, and those who have not participated in the broadcast, I invite you to our group here, where you can share your work created with the DecoArt media and show your boxes if you made one with me!




Mam nadzieje zobaczyć się z wami w takiej formie za jakiś czas, a wy koniecznie zajrzyjcie na nasz kanał na youtube i kliknijcie suba żebyście nie przegapili nowych tutoriali, bo ich będziemy wam prezentować sporo
I hope to see you in this form for some time, and you must visit our YouTube channel and click on the sub so that you will not miss new tutorials, because we will present you a lot of fun stuff



W tym projekcie wykorzystałam:
In this project I used:
Gesso White 
Texture Sand Paste 
Media Fluid Acrylic Primary Cyan
 Media Fluid Acrylic Quinacridone Violet 
Extreme Sheen Champagne Gold

Komentarze

Prześlij komentarz