Wiosenny Las dla Decoratorium

Mixed Media Tags In Purple and Gold for Decoratorium

Witajcie w Nowym Roku! Postanowienia poczynione ? Lista marzeń spisana ? Gotowi do działania ? Świetnie ! Ja jak co roku do mojej standardowej listy postanowień noworocznych (pozbyć się tej oponki !) dorzuciłam garść związanych z moją pasją. W tym roku jasno określiłam sobie cele do których mam zamiar dążyć. Teraz motywacja jest najsilniejsza więc nie ma na co czekać, trzeba działać ! Jednym z moich postanowień jest wychodzenie ze strefy komfortu i sięganie po inne formy, dlatego też dzisiaj przygotowałam dla was mediowe tagi w moim drugim ulubionym kolorze (co by dać wam odpocząć od turkusu) fioletowym.


 Fiolet pięknie się łączy z turkusem (przypadek ?) ale dzisiaj postanowiłam okraszyć mój fiolet złotem i pomarańczem. Zdecydowałam, że będę pracować na ciemnym tle, ponieważ moim osobistym zdaniem farby metaliczne najlepiej wyglądają na czarnym podkładzie. W tym projekcie pracowałam z farbami z serii Dazzling Metallics oraz Extreme Sheen, dzięki czemu mój projekt niesamowicie się błyszczy. 





Detale podkreśliłam pomarańczowym woskiem i projekt gotowy. Zachęcam was do sięgania po inne formy, bo to świetna zabawa i wyzwanie, które może przynieść nieoczekiwane rezultaty. 




Zapraszam was do subskrybcji naszego kanału i na video które dla was przygotowałam  



Lista składników:

DecoArt Gesso Black
DecoArt Texture Sand Paste
Dazzling Metallics Berry
Dazzling Metallics Splendid Gold
Media Fluid Acrylics Interference Violet
Extreme Sheen Sapphire
Media Fluid Acrylics Vermillion
Metallic Lustre Orange Flicker

Komentarze

  1. Świetnie Ci wychodzi wychodzenie ze strefy komfortu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz