Wiosenny Las dla Decoratorium

Moon Love Story- Photo Album for ScrapbookingShop

hej hej hej !

Ciężko oderwać mnie od wszelakich mediów, jednak w ramach odskoczni od paćkania się w farbach, stworzyłam dla ScrapbookingShop mały albumik ze wspaniałych papierów z kolekcji Kaisercraft oraz Prima Marketing. Cały album jest utrzymany w księżycowo gwieździstym klimacie na kraftowej bazie.

Historia Księżycowej Miłości.
Dlaczego? Bo gdy zakochiwałam się w moim mężczyźnie, często zabierał mnie w miejsca, w których był piękny widok na gwieździste niebo. Potrafiliśmy leżeć na wilgotnej trawie nawet kilka godzin i gapić się w ten ogromny srebrny rogalik. Banał? Być może, jednak tak właśnie zaczęła się ta miłość i postanowiłam dać tej histori piękną oprawę. 









całość, ze wszystkimi kartami możecie zobaczyć tutaj:



w tworzeniu tej magicznej pracy pomogły mi te produkty:



Komentarze