Wiosenny Las dla Decoratorium

Don't overthink it Video Tutorial for Creartive-Corner

Jak wygląda u was proces tworzenia pracy ? Krok po kroku planujecie projekt ze wszystkimi szczegółami i kolorami, czy spontanicznie chwytacie co wam wpadnie w ręce ? Ja zwykle mam ułożony jakiś plan w głowie i w miarę procesu tworzenia do głowy przychodzą mi nowe pomysły. Zdarza się jednak, że zbyt dużo pomysłów nagromadzi się w głowie. Wtedy wyłączam myślenie i daje się ponieść. Don’t overthink it, let it go to moja dzisiejsza rada dla was. Nie myślcie o tym co robicie, poprostu to róbcie.

What does the process of creating a project look like for you? Step by step you are planning a project with all details and colors, or do you spontaneously grab what will fall into your hands? I usually have a plan in my head and as the creation process, new ideas come to my mind. It happens, however, that too many ideas will accumulate in my head. Then I turn off thinking and let it go. Don't overthink it, let it go is my advice today for you. Do not think about what you are doing, just do it.






Przygotowałam również video tutorial, zachęcam do oglądania, a jeśli film ci się podoba to zasubskrybuj żeby być na bieżąco i zostaw łapkę w górę
I also prepared a video tutorial, I encourage you to watch, and if you like the movie, subscribe and leave the thumbs up



Składniki wykorzystane w pracy:
Ingrendients used in project:




Komentarze