Wiosenny Las dla Decoratorium

Alterowana paleta malarska dla Rapakivi

Hej hej!
Ostatnio zamiast szukać wyzwań rzucam je sobie sama.
Wyzwanie które sobie wyznaczyłam, to opanowanie sztuki pracowania na białym podkładzie.
Szczerze mówiąc nie sądziłam, że będzie mi to sprawiało aż tyle problemu.
Jednak nie poddaję się łatwo i postanowiłam zacząć od czegoś prostego.
W ramach inspiracji dla sklepu Rapakivi zalterowałam paletę malarską.
Z pomocą przyszły mi pudry Magicals od Lindy's z setu Industrial Chick.
Kolejnym elementem, którego rzadko używam są kwiaty, więc je też wykorzystałam.
Efekt możecie zobaczyć na zdjęciach, jest kolorowo, jest kwieciście a najważniejsze, jest inaczej niż zwykle.
Dodatkowo przygotowałam wam filmik z moich zmagań więc serdecznie zapraszam do oglądnięcia i subskrypcji, bo ostatnio sporo się dzieje na moim kanale.













Ze sklepu Rapakivi wykorzystałam:










Komentarze