Wiosenny Las dla Decoratorium

Półka na pomysły

Niektóre projekty musza odczekać swoje, by nastał odpowiedni moment na ich dokończenie.
Tak było w przypadku mojej półki, która czekała na skończenie prawie 6 miesięcy.
Początkowo miała to być półka na pomysły obrazująca mój pokręcony umysł, dlatego jest zardzewiała, z masą metalowych elementów i innych najczęściej używanych przeze mnie ozdób.
Jednak wiosna i kwitnąca wokół zieleń zrobiły swoje, stare pomysły nanowo wykiełkowały więc i mój umysł się dosłownie zazielenił. Ostatnio bardzo często używam mchu więc i tutaj nie mogło go zabraknąć. Ten projekt był też pierwszą przygodą z pastami Finnabair do efektu rdzy.
Końcowy efekt bardzo mnie zadowala, a wy oceńcie sami.













Zainspirowały mnie kolory i rośliny


I was inspired by colors, small notebooks and natural elements



Wybrałam linię Farba akrylowa-Tusz-Efekt rdzy
Półka została pokryta czarną farbą akrylową oraz farbami metalicznymi
pastami z efektem rdzy 
i pochalapana białym tuszem 


Komentarze

  1. wow wow! I love it!! Thank you for playing with us at MMart xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing work! Really! Thanks a lot for playing with us at Mixed Media & Place)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Amazing! Thank you for joining Mixed Media & Art this past month!

    OdpowiedzUsuń
  4. I am so in love with this box! Filled with mysteries and the forest, I love those little jars and all the moss is just perfect...thanks for joining us at MM&A!

    OdpowiedzUsuń
  5. Очень здорово. Браво!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz