Wiosenny Las dla Decoratorium

Na gościnnych występach

W związku z wygraną w wyzwaniu na blogu niekartkowo, dostałam możliwość gościnnego występu.
Z ogromną radośćią przyjęłam zaproszenie i dzisiaj chciałam wampokazać, co w ramach tego występu przygotowałam. Notkę możecie przeczytać o tutaj i zapraszam was do udziału w wyzwaniach niekartkowych .
Chciałam stworzyć coś ciekawego, z warstwami i mediami. Wybór padl na pudełko po serkach topionych, które ostatnio zbieram z uporem maniaka. Jest okrągłe, za co je absolutnie kocham i małe, więc szybkie w wykonaniu. Postawiłam na pasty z efektem rdzy i papiery 7 Dots Studio. 
Na filmiku możecie zobaczyć proces powstawania tej pracy, a teraz zapraszam do oglądania zdjęć.







Komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł :) zawsze uważałam że małe jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz