Wiosenny Las dla Decoratorium

chciałam o sobie

Ostatnio jak już tworzę cos ze zdjęciem, zwykle są to zdjęcia moich najbliższych.
Większość z tego co robię ostatnio oddaję, a czasem trzeba pomyśleć o sobie! 

LO robiłam ostatni raz na początku tamtego roku, tak więc był to bardzo miły powrót !
Przypomniałam sobięmagię towarzyszącą przy tworzeniu layoutu no i znowu się zakochałam.
Zdecydowanie powracam do początku mojej przygody ze scrapem i mediami,
bo zaczynałam właśnie od LO.

Ten powstał na wczorajszych warsztatch online ze wspaniałą Karoliną Bukowską.

Zdjęcie ma już 3 lata,ale bierze mnie na wspominki ostatnio ;)
LO stworzone na papierze 13 arts z kolekcji Vintage moments- nostalgia.





Pracę zgłaszam na wyzwanie Scrap and me 


Komentarze

  1. Świetne kolory :) Fajnie,że pomyślałaś o swoim własnym zdjęciu - super wyszło:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz