Wiosenny Las dla Decoratorium

365 new chances

Dzisiaj mam dla was bardzo wyjątkowy projekt z dwóch powodów.
Po pierwsze został stworzony dla 13arts w związku z nowym wyzwaniem które znajdziecie tutaj
a po drugie praca ta została stworzona z myślą o wyjątkowej dla mnie osobie. 

Gdy dostałam temat wyzwania ’Celebrate the New Year’ długo się zastanawiałam 
jak moja praca będzie wyglądać. 
Na początku miało być moje zdjęcie, czekałam na nowy rok, by zacząć wszystko od nowa 
ten rok jest dla mnie bardzo ważny bo poświęcam go tylko dla siebie. 

Jednak gdy tak sobie myślałam, stwierdziłam że nie tylko ja potrzebuję nowego startu, 
ale osóbka na tym zdjęciu również. 
Obie potrzebujemy czystej kartki, by napisać całkiem nową książkę.

365 new chances. 12 chapters 
Życzę sobie, wam i przede wszystkim mojej kuleczce nowego startu, celebrowania każdej chwili
i by dobrze wykorzystać szanse dane nam w tym roku. 

Napiszmy zajebistą książkę, niech każdy rozdział będzie ekscytujący i zapadający w pamięci











Komentarze

  1. Przepiękny, motywujący, optymistyczny i wiele mówiący tytuł..To przesłanie świetnie pasuje chyba dla każdego:) Świetna praca,podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały layout! Z motywującym przesłaniem, pozwalającym na zastanowienie się nad każdym dniem nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna i motywująca praca :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz