Wiosenny Las dla Decoratorium

Słodko-gorzki

Za godzinę powitamy Nowy Rok, wiec dobrze byłoby podsumować rok. 
Działo się wiele dobrego, poznałam wspaniałych ludzi, rozwinęłam się i otworzyłam na nowe , 
jednak z wielką ulgą żegnam 2017 rok, bo w ogólnym rozrachunku przyniósł mi więcej złego niż dobrego. Ogólnie postanowień nie robię, zostało mi jeszcze standardowe zrzucę to cholerne 5kg z przed kilku lat ;) 

Życzę sobie jednak spokoju i zdrowia bo tylko tego mi potrzeba, mam nadzieje, że rok 2018 będzie dla mnie łaskawszy i pozwoli wyprostować pewne sprawy. 

Tak więc żegnaj stary roku i witaj nowy pełny możliwości ! 

Komentarze

  1. Serdecznie i ciepło pozdrawiam,życząc wszystkiego cudownego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech się spełnią Twoje marzenia, zrealizują plany i nie zawiodą oczekiwania a wszystko niech podąża ku lepszemu :-) Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz