Wiosenny Las dla Decoratorium

Mixed Media Box for Decoratorium

Przedstawiam wam dzisiaj projekt, który zajął mi bardzo dużo czasu. Niestety, bunt maszyn zadecydował, że filmik który dla was nagrałam ma wadliwe pliki i nie jestem w stanie go wam pokazać..(edit: wygrałam wojnę z maszynami, a filmik możecie zobaczyć poniżej)
Chciałabym jednak wam co nieco o nim opowiedzieć. Chciałam pobawić się kolorami, stworzyć coś postarzanego z bogatą teksturą. 



Zaczęłam oczywiście od zagruntowania powierzchni białym gesso, a następnie wymieszałam odrobinę białego gessa z Fluidem w kolorze Primary Cyan by uzyskać delikatny odcień niebieskiego. Resztę pudełka pokryłam farbą akrylową w kolorze Navy Blue i gdy farba była jeszcze mokra starłam ją ręcznikiem papierowym na krawędziach by uzyskać efekt postarzenia i zużycia pudełka. Ten kolor uwielbiam w połączeniu z fuksją, dlatego jej użyłam jako koloru dopełniającego. 



Na cześć pudełka dodałam koronkę dzięki której powstała cudowna tekstura z nutką vintage. Zdjęcie oprawiłam w ramkę i pokryłam Crackle Glaze, dlatego możecie zobaczyć fantastyczne spękania, jest to zdecydowanie mój ulubiony preparat do spękań, pamiętajcie tylko żeby dać mu wyschnąć bez pomocy nagrzewnicy, a odwdzięczy się wam z nawiązką. 








Na dzisiaj tyle ode mnie, poniżej znajdziecie listę składników.  
DecoArt Gesso White  
DecoArt Crackle Glaze  
Media Fluid Primary Cyan
Media Fluid Vermillion
Media Fluid Acrylic Quinacridone Violet 
Acrylic Paint Fuchsia  
Acrylic Paint  Navy Blue
Dazzling Metallics Berry
Extreme Sheen Sapphire  
Metallic Lustre Orange Flicker 



 Ściskam was cieplutko !

Komentarze

Prześlij komentarz