Wiosenny Las dla Decoratorium

Ostatnia Misja-Shadowbox dla Rapakivi/ Last Mission

Co robicie ze starymi, zabitymi w walce pędzlami? 
Ja moje chowam i tak czekają sobie, aż je wykorzystam ponownie.
Jednak ostatnio postanowiłam oddać im hołd, w końcu tyle dzięki nim osiągnęłam.
Moje dzielne pędzle dostały piękną oprawę i zostały przeniesione do hali chwały i wiecznego piękna.
Dobra, może trochę przesadziłam, zawisną na ścianie, ale to przecież też spore wyróżnienie nie?
Inspiracja powstała dla Rapakivi z wykorzystaniem farb do antykowania i papierem z kolekcji 'A Hint of Pepper'. 

What are you doing with the old, killed in the fight brushes?
I hide mine and they wait until I use them again.
However, recently I decided to pay tribute to them, in the end I achieved so much thanks to them.
My brave brushes got a beautiful setting and were moved to the hall of glory and eternal beauty.
Okay, maybe I exaggerated a little, they hang on the wall, but it's also a big honor right?
Inspiration was created for Rapakivi with the use of antiquing paints and paper from the 'A Hint of Pepper' collection.







A dzięki tym wspaniałością pędzle wyglądają tak cudownie:
And thanks to this splendor, brushes look so wonderful:














Komentarze