Wiosenny Las dla Decoratorium

Shadowbox-pierwsza inspiracja dla Rapakivi

W natłoku spraw, notek, czasu twórczego i publikacji umknęła mi moja pierwsza inspiracja jaką stworzyłam dla Rapakivi. Czas to naprawić, więc chciałam wam pokazać moją pierwszą inspirację dla tego zacnego bloga ;)
Papiery Rapakivi są bardzo stonowane, w neutralnych kolorach i wzorach. 
Troszkę kłóci się to z moją dość mroczną naturą, jednak bardzo się pomyliłam, bo z papierami pracuje się wspaniale. Mają bardzo fajną gramaturę, wszystkie kolekcje pasują do siebie, więc można je dowolnie mieszać, a praca z nimi jest niesamowicie łatwa, miła i przyjemna bo wszystko do siebie pięknie pasuje. 
Jako pierwszy stworzyłam shadow box z pierami z kolekcji 'A hint of pepper', które są moim absolutnym faworytem wśród wszystkicj kolekcji. Postanowiłam wykorzystać karteczkę z definicją słowa 'Arstysta' z jednego z arkuszy i wszystko utrzymać w jasnych pastelowych kolorach.
Taki oto jest efekt mojej pracy z papierami Rapakivi :)





Ze sklepu wykorzystałam:



Komentarze