Wiosenny Las dla Decoratorium

Chupacabra

Na blogu Art Piaskownicy ruszyło kolejne wyzwanie podróżnicze,
 tym razem wybieramy się do Meksyku !
Z Meksykiem kojarzy się pewnie wiele rzeczy, tacos, burrito, sombrero czy filmy Rodrigueza i Tarantino.
Jednak gdy ja myślę o Meksyku, przed oczami mam tajemniczą postać, która budzi postrach w rejonach Meksyku, mit czy prawda? 
Czy rzeczywiście ktoś ją widział?

Oto Chupacabra !

Krwiożercza kreatura,która wysysa krew kóz i dzięki temu właśnie zawdzęcza swoją nazwę-
z hiszp. chupar – ssać, la cabra– koza.

Opisy wyglądu Chupacabry jest wiele, jednak jedną ze wspólnych cech, są pazury i właśnie dlatego tło mojego LO jest poszarpane, jakby Chupacabra właśnie coś upolowała. Zwykle skrywa się w krzakach, dlatego tło wybrałam zielone. A z czym wamkojarzy się wam Meksyk?
Koniecznie przyłączcie sie do zabawy i pokażcie nam Meksyk!










A tutaj najnowsze wyzwanie Art Piaskownicy !




Komentarze

  1. Dawno nie widziałam tak klimatycznej pracy! Chyba obawiałabym się posiadać taką w domu, nie am wcale pewności, czy coś z niej nie wyskoczy! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz