Wiosenny Las dla Decoratorium

Anne of Green Gables

Na blogu SnipArt'u pojawiło się bardzo romantyczne i zielone wyzwanie.
W tym miesiącu inspiruje Ania z zielonego wzgórza.
Któż nie czytał tej książki?
Ja, mimo że przeczytałam w swoim życiu niewiele książek, Anię z zielonego wzgórza czytałam z niesamowitą przyjemnością.
Nie mogłam sobie zatem odmówić i stworzyłam pracę inspirowaną stylem wiktoriańskim, romantyczną i zieloną.

Wykonałam ją na moim ukochanym winylu, postawiłam na zieleń i delikatną sepię/bronz.
Użyłam wielu elementów, by praca była wymiarowa, jak odlewy z foremek, sizal, gazę, listeczki, kabaszony, no w sumie wszystko co mi się nawinęło.
Styl wiktoriański jest ciężki, bogaty w ozdoby, dodatki, elementy, które na pierwszy rzut oka do siebie nie pasują. 
Postanowiłam wykorzystać zdjęcie Evelyn Nesbit, która była inspiracją do postaci Ani Shirley.
Polecam zapoznać się z biografią Evelyn Nesbit, bo prowadziła dość ciekawe życie.









Pracę zgłaszam oczywiście na wyzwanie SnipArt



I na wyzwanie na blogu DIY-zrób to sam


Komentarze

  1. Fantastyczna praca! Bardzo mi sie podoba! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu SnipArt!Pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja praca jest genialna :-) Przepięknie rozmieszczona kompozycja i bardzo ładnie zmediowana. Zdjęcie jest świetnie zaakcentowane przez listeczki o soczysto zielonej barwie. Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) DT Inka-art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam twoje komentarze, to tak jakbyś rozkładała pracę na czynniki pierwsze i oceniała każdy element <3

      Usuń

Prześlij komentarz