Wiosenny Las dla Decoratorium

A girl in Pink

Dzisiaj chciałam wampokazać moją pierwszą inspirację dla sklepu Laserowe Love.
LO które stworzyłam byłonie lada wyzwaniem, ponieważ papiery tej firmy są niesamowicie delikatne, a ja jestem fanką raczej ciężkich klimatów.
Jednak nie poddałam się i z kolekcji "Be with me" wybrałam cudownie kwiecisty papier i postawiłam na delikatne róże i beż. 
To moje pierwsze starcie z tymi papierami, ale co mogę powiedzieć już teraz, papier jest świetnej jakości, nie za gruby, nie za cienki, a jasne tła dają ogrom możliwości jeśli chodzi o dobranie kolorów.

Ja już przygotowałam kilka kolejnych projektów na tych cudnych papierach, może wy też się skusicie?






a tego użyłam 



Komentarze

  1. Romantycznie i walentynkowo :) jak na luty przystało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :) Ach jak chciałabym umieć robić LO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic prostszego ! ale najpierw musisz się zastanowić, czy chcesz robić mediowe LO czy typowo papierowe. zachęcam do obejrzenia tutoriali czy procesów tworzenia, jest tego mnóstwo na youtubie, z mediowych form LO polecam Kasię Bogatko, Karolinę Bukowską i Anie Dąbrowską, a z nie mediowych Audrey Yeager, Irit Landgraf lub Mari Clarke, bardzo pomocne są też mapki z przykładowym układem strony. mm nadzieję, że pomogłam i zachęciłam do spróbowania,bo LO jest bardzo fajną form. Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz